onsdag 22 juni 2011

Givenchy Resort

Ända sedan jag fick vad som blev min första absoluta favoritparfym (från Pappa, snacka om att han klättrade några pinnhål??) som var från Givenchy har jag älskat det märket av ren princip och när jag sedan såg Breakfast at Tiffanys för första gången var jag övertygad.
   Den nyligen visade resortkollektionen är smått fantastisk i den bemärkelsen att man vill ha på sig varenda plagg och SAMTIDIGT ser så mycket av senaste Haute Couture-visningen i den (och den haute couture-kollektionen.. den kollektionen!). För det är väl det som är meningen med en resortkollektion? Bärbara, "enklare" plagg som fortfarande skriker GIVENCHY (eller vilken designer det nu må vara). Bäst av allt är de fantastiska mönstrena och kombinationen orange/lila. Tips: Tuttluckan är tillbaka....

Givenchy Resort 2012Givenchy Resort 2012Givenchy Resort 2012Givenchy Resort 2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar